הייעוץ הארגוני הינו כלי לתכנון, הובלה והטמעה של שינוי בארגון, במטרה לנוע בהצלחה מהמצב המצוי לרצוי
ייעוץ ארגוני – המעבר מהמצוי לרצוי
ייעוץ ארגוני מהווה כלי מרכזי לקידום תהליכי שינוי בארגונים – משימה שדורשת שינוי מחשבתי, תכנון אסטרטגי והטמעה מקצועית ומושכלת המתחשבת בכל הגורמים בארגון המשתתפים בתהליך. בעזרת הייעוץ הארגוני כל ארגון יכול לנוע ממצב מצוי אל מצב רצוי, ולהגיע לתפקוד יעיל ואפקטיבי בהתאמה לחזונו ולמטרותיו.
חמשת שלבי הייעוץ הארגוני בפרספקטיבה
הייעוץ הארגוני בפרספקטיבה מתבצע ע"י תכנית מובנית הכוללת חמישה שלבים:
- הבנת מטרת התהליך והתוצאות הארגוניות הרצויות
- למידה והבנה של המשמעויות והפערים בין המצב המצוי למצב הרצוי בהתייחס לאוכלוסיות רלוונטיות המשתתפות בתהליך
- הצעת תכנית התערבות ואישורה
- הטמעת תכנית ההתערבות
- העברת השרביט לגורמים הרלוונטיים בארגון
ייחודו של תהליך הייעוץ בפרספקטיבה
פרספקטיבה מתמחה ביישום שינויים בתוך ארגונים, תוך ציודם של המנהלים בכלים יישומיים להובלת השינוי בכל שלביו. ניסיוננו הרב בהובלת שינויים בארגונים בהיקפים ובתחומים שונים, מסייעים רבות להנהלת הארגון ומנהליו להניע, לנהל ולהטמיע את השינוי בהצלחה רבה.
ייחודו של תהליך הייעוץ הארגוני בפרספקטיבה נעוץ באיכויות היועצים שלנו וברקע המקצועי שלהם. היועצים באים עם ניסיון מדיסציפלינות שונות מתחומי מנהל עסקים, ייעוץ והתנהגות ארגונית, הנדסה תעשייה וניהול. תמהיל זה המאופיין בהתמחות רב תחומית, מאפשר לנו לגבש עבור לקוחותינו פתרונות כוללים, ומסייע להם לתכנן וליישם שינויים בהצלחה בארגוניהם. בה בעת אנו מזכים אותם בערך מוסף ייחודי הכולל כלים, תפיסות ידע ומיומנויות מעולמות שונים המשלימים זה את זה.